با تشک هوشمند Smart Care کووی شرایط ایده‌آل خود برای خواب را تنظیم کنید.

نوشته شده در سه شنبه, 5 بهمن 1400

در نمایشگاه CES 2022 از تشک هوشمند Smart Care کووی – Coway پرده برداشته شده است که تصورات شما از خواب را تغییر خواهد داد!

شرکت «کووی» (Coway) که عمدتاً با دستگاه‌های تصویه هوای خود شناخته می‌شود، طی رویداد CES 2022 از یک تشک هوشمند رونمایی کرده است که تجربه‌ای ویژه از خواب را به ارمغان می‌آورد.

تشک هوشمند Smart Care کووی با نام دقیق Smart Care Air Mattress، شاید در نگاه اول مثل یک تشک عادی به نظر برسد اما داخل آن به‌جای فنر، 80 کیسه‌ با نام «ایر سل» (َAir Cell) به کار رفته است. میزان نرمی و سفتی هر کدام از این کیسه‌های هوا به‌صورت جداگانه در 9 سطح مختلف قابل تنظیم است.

این تشک میزان فشار بدن فرد و حالتی که در آن می‌خوابد را تشخیص می‌دهد و سپس ایر سل‌ها به‌صورت خودکار روی مناسب‌ترین درجه نرمی یا سفتی تنظیم می‌شوند. کووی همچنین اظهار داشته که این تشک در طول زمان دوام بهتری خواهد داشت از آنجا که بر خلاف تخت‌های عادی مرسوم، فنرهای آن به مرور زمان فرسوده نمی‌شوند.

نکته جالب توجه دیگر درباره تشک هوشمند Smart Care کووی این است که به سایر محصولات هوشمند کووی نظیر دستگاه تصفیه هوا یا دستگاه مرطوب‌کننده متصل می‌شود. کاربر می‌تواند با متصل کردن این دستگاه‌ها به یکدیگر، تمام مورد نیاز برای شرایط ایده‌آل اتاق خواب خود را تنظیم کند.

علاوه بر این‌ها، سنسورهای سیستم Smart Sleep Solution کووی بیدار شدن فرد از خواب را تشخیص می‌دهند و سپس این تشک هوشمند با تنظیم ایر سل‌های خود، فرد را به آرامی از خواب بیدار می‌کند.

 

منابع :SlashGear و gadgetnews.net

back to top